Free clock За хубавите неща: Красивият лиможки порцелан

30 март 2009

Красивият лиможки порцелан



Когато започнах да търся красивите порцеланови изделия, моя приятелка ме пита дали няма да покажа и лиможки порцелан. Разбира се това за мен беше провокация, защото бях чувала за неговата красота. И искам да кажа, че очакването ми надхвърли всякакви граници. Толкова красота, събрана на едно място, това е наистина прекрасно. След всяка следваща снимка оставах очарована от съчетание на цветова гама и сръчност при изработката на тези красиви предмети. Оставям на вас да прецените какво е въздействието на цветовете върху вас.





Разбира се притежанието на такава красота е цяло богатство, което за съжаление ние не можем да притежаваме. Но нали заради това са спомените от минутите, прекарани с него.










Оставям ви в омаята на тези красоти и ако съм успяла да ви накарам да се размечтаете, значи съм постигнала целта си.




Няма коментари: