Free clock За хубавите неща: Обувки от цветя? Защо не, но..

18 май 2009

Обувки от цветя? Защо не, но..



Художници и дизайнери винаги са ме карали да се заглеждам по - дълго в неща, които иначе не можем да видим. Тяхната фантазия граничи с невероятното. Ето тези снимки доказват това. Не е ли забавно това хрумване?









Цветята като обувки, модерни и красиви, ухаещи на роза. Магарешки бодил намерил своето място като едно решение, неприемливо за мнозина. Но пък е красиво.















Сандали от цветя? Защо не, но в най - смелите мисли на художниците.















































5 коментара:

Анонимен каза...

Абстракционизма и авангардизма е присъщ за творците, но привлича и почитателите на хубавите неща. В не редки случай най-абстрактните фантазии раждат най-смелите решения, и най-авангардното поведение е за уважение.

veracooper каза...

Точно това ми харесва и на мен, впечатляват ме новите течения на изкуството. Благодаря!

Петя Попова каза...

Това са обувки за горски феи.Невероятно въздействие!

margarita_rv каза...

Признавам си, че за първи не само виждам, но и чувам за подобно нещо.
Верче, покрай теб ще се доразвия май, на стари години.
Благодаря ти!!!

veracooper каза...

Петя, това си мислех и аз, докато ги подреждах. Така е вероятно, но не съм виждала феята, за да я питам :)
Марги, за какви стари години ми пишеш, може ли така, вземай пример от мен. Има още какво да се желае от нас.:)