Free clock За хубавите неща: Майка Тереза

16 февруари 2009

Майка Тереза





Когато прочета нещо за майка Тереза, веднага изниква пред мен нейният образ.
Мъничка, слаба жена, която се усмихва с такава благост. Целият и живот беше отдаден на хората. И така не се страхуваше да бъде в най-бедни и мизерни селища, да се радва на децата, да обгрижва болни. Винаги съм се прекланяла пред нейната сила и издържливост. А ето какво намерих днес, търсейки интересна информация за моя публикация.
Желая на всички не само един хубав ден, една прекрасна и успешна седмица.

4 коментара:

Ela Hikari каза...

Вера докосна душата ми - оби4ам тази свята жена!
ако допуснем по малко от неината вяра в себе си
светьт ще стане по добро място за живеене...
...
всьщност ако Бог не ме беше срещнал с един много специален мьж, когото Бог много оби4а щях да се отдам само на неината кауза. Но в молитвите си проумях какво о4аква Бог от мен и затова реших да бьда по смирена и да оставя Бог да управлява и напьтства дните ми.
сега помагам на милата ми Деина - велика баба на 83 но с дух на моми4е и се надявам заедно да направим Бьлгария по светло местенце...
бьди все така щедра и прекрасна - ела

Христо Блажев каза...

Здравей, наистина прекрасна идея да припомниш на света за тази жена. Аз съм Христо от Всичколандия. Пиши ми на мейл: h_blajev@abv.bg или skype: h_blajev_505, та да се доразберем как да получиш книгата :)

veracooper каза...

Благодаря и на двама ви за добрите думи. Аз се старая да съм в мир с всички, защото сме за малко на земята и трябва да сме благодарни за всяка глътка въздух.
Ще се обадя, Христо, благодаря ти.
Стори ми се "вкусно" заглавие.

veracooper каза...
Този коментар бе премахнат от автора.